אות "ידיד יבנאל" הוענק לח"כ מיכאל מלכיאלי

איתי גדסי No Comments on אות "ידיד יבנאל" הוענק לח"כ מיכאל מלכיאלי

מתנדבי הצלה יבנאל קיימו ערב הוקרה והעניקו אות "ידיד יבנאל" לח"כ מיכאל מלכיאלי וליו"ר המועצה הדתית מיכאל אילוז

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ערב הוקרה והצדעה למתנדבי הצלה יבנאל. בזאת חנוכה מסביב לשולחנות ערוכים בכל טוב ערכו ביבנאל ערב מרגש בו הוקירו והצדיעו למתנדבי ארגון "הצלה יבנאל".

את הארגון הקים אבי בן חמו, המשנה לראש המועצה ויו"ר תנועת ש"ס ביבנאל לבקשתו של הצדיק מיבנאל מוהרא"ש זיע"א.

אורחי הכבוד באירוע היו. רב הארגון הרה"ג יעקב וקנין שליט"א. ראש המועצה המקומית יבנאל מר רוני כהן. ידיד הארגון ח"כ הרב מיכאל מלכיאלי (ש"ס), יו"ר המועצה הדתית ביבנאל הרב מיכאל אילוז, מנהל מרחב ירדן במד"א מגן משנה אורן אביטן, מנהל מרחב גלבוע במד"א תמ"ג יוסי פחימה, קצב"ת צפון במד"א סגן מגן אמיר לוי, ראש זרוע תגובה מידית במד"א פראמדיק יוסי חלבי, מנהל המתנדבים הארצי במד"א מר רוסלן זינגרמן ועוד בכירים נוספים מהנהלת מד"א.

בדברי פתיחה של מנהל התחנה אבי בן חמו הודה אבי לשר הרב אריה מכלוף דרעי על עזרתו במימון האירוע וציין את הקשר האישי שהיה לו עם האדמו"ר זיע"א ואת החשיבות של המשך העשייה הברוכה.

אחריו נאם ח"כ מלכיאלי שהודה על הזכות שניתנה לו להיות ידיד הארגון וציין את חשיבותם הרבה של המתנדבים בעיניו.

ראש המועצה רוני כהן  ציין לשבח את מייסד התחנה אבי בן חמו איך ללא לאות ובהתמדה רבה הוביל את הארגון לממדיו הגדולים.

מנהל מרחב ירדן אורן ביקש להדגיש את חשיבותן של נשות המתנדבים וציין כי הוא מרגיש ביבנאל בית חם ושת"פ יוצא דופן ומיוחד.

מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין שלא יכל להגיע שלח הסרטה שהוקרנה באירוע ובה שיבח מאוד את מתנדבי הצלה יבנאל על פעילותם בכל מבצעי מד"א. כמו כן הוקרנה מצגת המסכמת בתמונות את העשייה הרבה של הארגון.

ראש המועצה הדתית מיכאל אילוז שיבח את אבי בן חמו וציין כי הכל מה שקשור לעזרה לתושבי יבנאל "אני יודע שגם באמצע הלילה אבי יענה ויירתם לסייע".

רב הארגון הרב ועקנין בירך את המתנדבים והאורחים וביקש להוסיף עוד ועוד פעילויות ומתנדבים לארגון.

בהמשך הערב הוענק אות "ידיד יבנאל" לח"כ הרב מלכיאלי. את המגן העניקו ראש המועצה ומשנהו אבי בן חמו שסיפר לנוכחים כמה עזרה פרלמנטרית יבנאל זוכה לקבל מחה"כ ועל כן ראוי הוא לכל הערכה.

בהמשך הוענק מגן הערכה למנהל מרחב ירדן אורן אביטן, את המגן העניקו יו"ר הארגון ואחראי המתנדבים ואיחלו לאורן הצלחה בתפקידו החדש כמנהל המרחב.

עוד במהלך הערב הוענקה תעודת "ידיד הצלה יבנאל" לרב מיכאל אילוז יו"ר המועצה הדתית ביבנאל על עזרתו לארגון במהלך כל השנה

יו"ר ארגון הצלה יבנאל אבי בן חמו שיבח את שלומי פרץ אחראי המתנדבים על הפעילות המדהימה ואמר "בחנתי רבות את שלומי בטרם מיניתי אותו לתפקיד וכיום כולם רואים כי הוא מתאים ביותר ומכאן דרכו סלולה להוביל את המתנדבים למעלה בכל הכח" ועל כן נעניק לו היום העלאה בדרגות הכתף. לטקס העלאת הדרגות הוזמנו מנהל המרחב ומנהל המתנדבים הארצי, שלומי הודה לכולם ואמר כי זכות הוא לו לשמש בתפקיד עם שליחות כזו.

בסיום הערב הוענקו תעודות הוקרה למתנדבי יחידת סער החדשה שהוקמה ע"י ארגון הצלה יבנאל וכפופה לפיקוד העורף בעתות חירום.

המתנדבים הרבים קיבלו שי ברכון הבדלה מפואר וביקשו להודות להנהלת ארגון הצלה יבנאל על ההשקעה הרבה במתנדבים ובבני משפחותיהם ובפרט בערב הזה.



0 תגובות